Usługa konserwacji systemów p. poż. w 2025 roku

Kategoria ogłoszenia

  • Zamówienia publiczne

Treść

Zapraszam do złożenia oferty na: obsługę techniczną –konserwację niżej wymienionych systemów i urządzeń ochrony przeciwpożarowej, w celu utrzymania ich w stałej sprawności technicznej w 2025 roku. Konserwacja odbywa się na zasadzie pogotowia 24h/7 dni w tygodniu i dotyczy:

  1. systemu alarmu pożaru Polon 4200 w tym sterowania i elementy wykonawcze (trzymaki elektromagnetyczne drzwi dymoszczelnych) -13 kpl oraz 7 szt. trzymaków elektromagnetycznych drzwi o odporności ogniowej w piwnicy;
  2. dwóch systemów oddymiania klatek schodowych z centralami D+H (2 komplety);
  3. trzech wentylatorów dymowych w maszynowniach dźwigów;
  4. systemu oddymiania szybu doświetleniowego z centralą UCS 6000 i elementami wykonawczymi (tj. dwoma oknami oddymiającymi);
  5. 12 kpl bram przeciwpożarowych kurtynowych, zamontowanych na oknach;
  6. głównego p. poż. wyłącznika prądu.

W ramach obsługi technicznej instalacji, Wykonawca zobowiązuje się  do  dokonania wszelkich niezbędnych czynności regulacyjno– konserwacyjnych zgodnie z aktualnymi przepisami i wiedzą techniczną w oparciu o instrukcje i dokumentacje techniczne producentów, takich jak:

  1. niezwłoczne usunięcie zgłoszonej awarii systemów, uniemożliwiającej prawidłowe ich funkcjonowanie;
  2. coroczne przeprowadzanie przeglądu systemów i urządzeń, zakończone protokółem (protokół ze sprawności działania głównego wyłącznika prądu jako drugi protokół);
  3. rozwiązywanie bieżących problemów w pracy systemów i urządzeń;
  4. przeinstalowywanie, rekonfiguracja systemów, wprowadzanie na bieżąco korekt, poprawek w ustawieniach, udogodnień w konfiguracji urządzeń (na podstawie dodatkowego pisemnego bądź telefonicznego zlecenia wystawionego przez Zamawiającego);
  5. wymiana urządzeń i akcesoriów oraz wszelkich materiałów eksploatacyjnych (na podstawie dodatkowego pisemnego lub telefonicznego zlecenia wystawionego przez Zamawiającego).

Jest to postępowanie poniżej 130 000 zł, z terminem realizacji od 1 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 roku. Termin składania ofert upływa w dniu 2024-11-28 o godzinie 09:00. 

Oferty należy przygotować w wersji papierowej, zeskanować i wysłać na adres email:  sekretariat.dpsalbert@um.warszawa.pl  lub złożyć osobiście (dostarczyć przez kuriera) do biura na I piętro w Domu Pomocy Społecznej.

Pliki do pobrania

Rozstrzygniecie.pdf Pobierz Pobierz

Data ogłoszenia

2024-11-21

Metryka

Rejestr zmian

Rozwiń

Rejestr zmian

Data publikacji

Osoba